نوشته هایم تکه هایی از وجود من است بخوان تا پازل وجودم را بسازی نگاه من پر از حرفهای ناگفته است...

پریسا دنیای شکلک ها   www.sheklakveblag.blogfa.com/



نظرات شما عزیزان:

صابر
ساعت5:34---27 تير 1392
سلام

وبلاگ قشنگی داری

دوس داشتی به منم سر بزن

یه سوال هم دارم که تو یه نظر دیگه میپرسم
پاسخ:سلام ..ممنون از نظرتون ... حتما بهتون سر می زنم


dani
ساعت15:34---26 تير 1392
سلام

من شما رو لینک کردم شما منو لینک کردی؟

بیا تو وبم امکانات جدید گزاشتم
پاسخ:سلام ... حتما بهت سر میزنممممم


mamad jangali
ساعت5:52---26 تير 1392
salaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam webloget kheiliiiiiiiiiiiii ghashangeeee

faghat kheili tarike:
پاسخ:تاریکه دیگـــــــــــــهه گم نشی توش حالااااا!!!!!


rahimi-f
ساعت17:13---24 تير 1392
سلام . وبت خیلی نازه .موفق باشی

منم یه وب دارم که یه انجمن جداگانه هم داره خوشحال میشم توی انجمن ببینمت.

لینک عضویت در انجمن : http://rahimi-f.rozblog.com/Register

آدرس سایت : http://rahimi-f.loxblog.com

آدرس انجمن سایت: http://rahimi-f.rozblog.com/



یادت باشه چون نظر خصوصیه پس حتما خودم اومدم به وبت پس تو هم بیا به وبم
پاسخ:سلام ..ممنون از نظرتون ... حتما بهتون سر می زنم


تسلیت,قلب صبورم...
ساعت4:23---22 تير 1392
slm vebet kheyli ghashange..


b manam ye sari bzan mamnon misham


linkam kon bad biya khabaram kon ta manam linket konam


bye
پاسخ:سلام عزیزم.. ممنون از نظرت.. وبتو دیدم ... تو هم وب قشنگی داری.. لینک کردم.. موفق باشی.
پاسخ: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش.ممنون....(به من هم گفته شد)


نوید
ساعت21:03---16 تير 1392
سلام

وبلاگ خوبی دارین

موفق باشید
پاسخ: سلام دوست عزیز .. تبادل لینک انجام شد .. موفق باشید
پاسخ: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش.ممنون....(به من هم گفته شد)


سارا
ساعت14:04---16 تير 1392
سلام خوبی؟ دوست من وبلاگت را از وبلاگ های بروز شده پیدا کردم و خوشحالم که با وبلاگت آشنا شدم ولی خیلی ناراحت شدم چون بازدیدت خیلی کمه یه پیشنهاد بهت می کنم و یه سایت دارم بیا وبلاگت را داخل سایتم ثبت کن تا بازدید کننده های وبلاگ من بیان به تو هم سر بزنن منتظرت هستم گلم



پاسخ:سلام عزیزم.. ممنونم از نظرت .. لینک شد گلم..
پاسخ: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش.ممنون....(به من هم گفته شد)


dani
ساعت18:46---12 تير 1392
salam man to ro link kardam azizam





bazam be ma sar bezan
پاسخ:سلام...ممنون دوست خوبم ...حتما من هم شما رو لینک می کنم موفق باشید ...
پاسخ: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش.ممنون....(به من هم گفته شد)


ساعت22:46---11 تير 1392
به به


عجب وبلاگ خوشگلی داری


اها سلام


لینک کردم


دوست داشتی لینکم کن


بـــــــــــــــــــــــوس
پاسخ: عزیزم وبلاگتو برام بفرست ... ممنون ....
پاسخ: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش.ممنون....(به من هم گفته شد)


اشکان
ساعت20:18---11 تير 1392
سلام ملوسک خانوم . وبلاگت عالی هس ولی سعی کن کنار هر مطلب عکس های متفاوتی بزاری . راستی قالبت هم عالیه . به وب من هم سر بزن در مورد عشق هس منتظر نظرت هستم ا .بای
پاسخ:سلام..ممنون از تعریف و انتقادتون ... سعی می کنم حتما تغییری در پیشرفت پست هام ایجاد کنم.امیدوارم در اینده خوشتون بیاد..
پاسخ: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش.ممنون....(به من هم گفته شد)


dani
ساعت18:22---11 تير 1392
سلام من اومدم وبت قشنگه ممنون میشم بیای وبم دیدن کنی خواستی تبادل لینک میکنیم


خـــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــیلی ممنون میشم کدی که تو وبم گزاشتم بزاری تو وبتپاسخ:عزیزم تبادل لینک انجام شد ...موفق باشی
پاسخ: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش.ممنون....(به من هم گفته شد)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 11 تير 1398 18:13 |- ملــــــوســـــک -|

ϰ-†нêmê§